pitäis niit leipoa se 8kappaletta ,että se sit sujuu ja tiedän paljoko tarvitsen
taikinaa..Lopusta taikinasta leivoin kotiin ihan perus vanilliinikreemi kierrepullia
ja hyvin näytti porukoille maistuvan.. :)


Tässä kranssi ennen uuniin menoa

ja tässä kransseja uunin jälkeen!

Pullia jotka ennen uuniin menoa voitelin kananmunalla ja ripottelin
päälle värjättyä sokeria...

Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.